Här är...

| Postat i: Vilka är vi?
0

Namn: Felicia
Ålder: 21  (folk i min närhet skulle säga 85)
Familj: Sambon Fredrik
Bor: Kumla
Gör: Pluggar till Grundlärare åk 4-6, nyutbildad instruktör i Spinning & CORE och leder klasser på gymmet, jobbar på Statoil när jag inte pluggar/tränar
Intressen: Träna, umgås med familj/vänner & resa
Dold talang: Är royalist ut i fingerspetsarna och kan det mesta om Kungahusen runt om i världen. 
Detta vet väldigt få om mig: Löser gärna melodikrysset, Prenumererar på Svensk Damtidning (därav åldern 85) och har en "Se-kändisar-lista som ser ut såhär:
 
Kungen & Drottningen√
Kronprinsessan Victoria, Daniel & Estelle
Isabella Löwengrip
Statsministern √ 
 
 
Därför vill jag bli lärare: Jag har alltid sagt att jag aldrig ska bli lärare, men OM jag skulle bli det så vill jag undervisa i SO-ämnena. Motsägelsefullt! ;) Innerst inne har jag nog alltid vetat om att jag vill bli lärare. Möjligheten att jobba med barn och ungdomar är en självklarhet. Som lärare vill jag kunna vara med att utveckla, inspirera och motivera barn/elever. Jag vill bli en kreativ förebild med stort engagemang. Det är mitt mål och min dröm! 
 
 
 
 
Hittills till Här är...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: